Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 16 april 2010

Rutger & Anja

Gisteren was het een weer een stralende dag en mocht ik de trouwreportage maken van Rutger & Anja. Zon en strakblauwe lucht, dat wil ieder bruidspaar wel volgens mij!
We hebben foto's gemaakt in Elburg: in de binnenstad en aan het Veluwemeer.
Ik vind zo'n wapperende sluier altijd zo leuk, dus wachten op windvlagen dan maar!
Natuurlijk maak ik op een trouwdag altijd veel meer foto's dan ik hier laat zien, ook van alle dingen tussendoor, de trouwplechtigheid en alles wat er bij hoort, en van zomaar dingen die gebeuren
Als er bijv. familiefoto's gemaakt moeten worden ga je toch mooi een bloemenkransje maken ipv wachten tot je aan de beurt bent!
De sunbounce kwam weer goed van pas, bij deze René nog bedankt voor de assistentie!
Op de website weer meer!

1 opmerking:

  1. Leuke kiekeboe-foto en inderdaad die wapperende sluier is heerlijk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen