Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 3 april 2010

terug!

Gelukkig, de pc is weer terug en alles is weer geïnstalleerd en lijkt het weer te doen...maar ik heb zo wel een week achterstand opgelopen in het fotowerk helaas! Ik had net afgelopen week veel tijd om achter de pc te gaan zitten, maar ja, zo zie je maar: dan loopt het toch weer anders. Ik heb wel nuttige dingen gedaan, zoals een nieuw voorbeeldboek maken van één complete reportage, naast het boek met allerlei verschillende foto's. Ik heb veel spullen uitgezocht en heb mijn werkruimte verhuisd naar een andere kamer hierboven. Ik moest ook ruimte maken voor dit:


Mooie aflevermapjes voor de foto's!! Dat staat weer wat mooier dan ze in een envelop stoppen :-) Ook heb ik ein-de-lijk mijn digitale voorbeeldalbum! daar zal ik later nog wat voorbeeldjes van laten zien. Nu ga ik achterstallige mail beantwoorden voor ik klachten krijg ;-)

1 opmerking:

  1. Gelukkig maar, want wat kan een mens zich otnhand voelen zonder. Mooie mapjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen