Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 13 mei 2010

Arnold & Hermanda

"Voor één dag een prinses te zijn" dat was de meisjesdroom van Hermanda. En gisteren wás ze de prinses, op en top! Vanaf 's morgens vroeg een stralende lach die niet van haar gezicht af is geweest volgens mij.
Na een nacht vol regen was het tijdens de fotosessie redelijk droog, maar wel erg koud...maar Arnold en Hermanda bleven stralen!
De foto's zijn gemaakt in Elburg, in de stad en bij het water 
Het is altijd weer leuk en een beetje spannend om 's avonds de foto's die je gemaakt hebt groot op je beeldscherm te zien. Soms ben je dan heel blij met een foto, je hebt een bepaald beeld in je hoofd tijdens het maken, en dat komt dan ook uit. Bij bovenstaande foto had ik dat, die klopt voor mijn gevoel echt helemaal: de blik, de compositie, de scherpte > daar kan ik dan helemaal gelukkig mee zijn :-)
en ook met deze, gemaakt tijdens de plechtigheid in het gemeentehuis, was ik blij, precies de goede blik en die stralende lach. Het was een leuke persoonlijke plechtigheid en dan hoop je op dit soort blikken, en zit je continu met de camera voor je oog voor dat juiste moment. Tijdens het praatje over de geschiedenis van het stadhuis krijg je die blik niet, maar zodra het persoonlijk wordt moet je alert zijn!

De paraplu was niet nodig voor de regen, maar wel erg leuk voor de foto
In Oldebroek is nu trouwens een kamer vrij nu Arnold het huis uit is! Ik heb maar een paar cijfers weggeveegd, ik gun het bruidspaar een rustige huwlijksreis ;-) Op de website nog wat meer van de fotosessie.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Geertje!

    Leuk om al weer een aantal foto's te zien!
    ze zijn allemaal super mooi, ontzettend bedankt en we zijn benieuwd naar de rest!

    Groetjes Arnold en Hermanda Broekhuizen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn heel erg mooie foto's. En inderdaad ze stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's en idd die ene zwartwitte is heel mooi gelukt =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende sessie! Met net zo'n mooi bruidspaar, en dat scheelt natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het plezier spettert er van af!

    BeantwoordenVerwijderen