Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 6 mei 2010

Erik & Jacodien

Vandaag in de buurt van Doornspijk foto's gemaakt met Erik & Jacodien
en niet te vergeten deze mooie bruidskinderen!
Ik heb al vaker trouwfoto's gemaakt met dieren, o.a. koeien, paarden en honden, maar kamelen was ik nog niet eerder tegengekomen!
Mooi fotoweer was het vandaag, geen al te felle zon, maar wel blauw aan de lucht.
Jacodien vond de duiven een beetje eng, dus Erik liet ze maar allebei los :-) Op de website weer meer!!

4 opmerkingen:

  1. hahaha je ziet zelfs dat ze het nog eng vindt dat hij ze loslaat! goed man. vogels zijn ook eng.
    hoezo wilden ze met kamelen op de foto?!! vraag ik me af..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo mooi allemaal! En schitterend ook die lucht precies achter de duiven. Maar kamelen? Ze is er vast op ten huwelijk gevraagd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo beste mensen,
    wat een leuke reactie's geven jullie,maar als je op de bruiloft was geweest,dan had je het zeker geweten,hoe ze aan elkaar gekomen zijn???
    want dat was nog spannender als een paar kamelen????
    geweldig,wat maakt die Geertje een prachtig werk op een hele gezellige en plezierige manier.
    pleegmoeder van de bruid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk stel hoor!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen