Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 24 mei 2010

Hooiberg

Het is al weer een aantal weken geleden dat ik deze foto's gemaakt heb. Ik was er nog niet aan toegekomen ze op de blog te plaatsen, maar ze zijn te leuk om niet te laten zien, dus bij deze alsnog!
  
 
De foto's zijn gemaakt bij het boerderijmuseum in Oldebroek, de 1e, met z'n allen in de hooiberg, is groot op canvasdoek afgedrukt als kado voor de ouders.

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, te mooi om ons niet te laten zien.
    Leuk idee die hooiberg.
    en voor de trotse pappa en mamma:
    Wat een stoertje die Gerwan staat er echt fantastish op maar dat komt ook door het perfecte oog van de fotograaf natuurlijk :-)
    He Geer ziet er geweldig uit!!!!!
    Groet Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een superidee, die hooiberg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dan ook een geweldige foto die eerste, zullen de ouders ook prachtig hebben gevonden, weer eens wat anders ook.
    De kleine guit staat er ook leuk op.

    BeantwoordenVerwijderen