Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 28 mei 2010

Rico en Mariët

Alweer zo'n mooie trouwdag vandaag...Rico & Mariët trouwden in het gemeentehuis van Oldebroek. En ik had de eer hun huwelijk vast te mogen leggen.
Rico belt nog even terwijl zijn moeder de das goed doet

Het was flink gaan waaien 's middags dus de vlag bij de kerk wapperde flink!
Mooi moment  tijdens de kerkdienst en een beetje lucky shot: ik zag achteraf pas hoe mooi ook de hand van Rico's vader in beeld is en zo het bruidspaar als het ware tussen de zegende handen geknield zit.
Na de kerkdienst, in het mooie kerkje van Luctor, knalde de confetti, op groot formaat beter te zien. Op de site staat weer wat van de fotosessie bij IJsselvliedt en in Elburg. Ook die van gisteren staan er inmiddels bij!

3 opmerkingen:

  1. lucky shots zijn geweldig. sowieso. deze ook wel heel speciaal! maakt alles weer goed, als je net je hele stapel voor de 2e keer hebt lopen soepen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi bruidspaar en mooie vrolijke foto's, leuk die vlag en inderdaad een beeldig kerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsjonge, wat een leuke foto's maak je toch! Ik houd je site regelmatig in gaten. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen