Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 19 juni 2010

Details

Gisteren mocht ik weer een bruiloft fotograferen.... Het bruidspaar wil liever niet op internet staan en dat respecteer ik natuurlijk. Maar ik kan jullie dus niet laten zien hoe mooi ze er uit zagen!
Daarom dit keer alleen wat details. Ik maak altijd wel een aantal detailfoto's, zoals van het bruidsboeket, de corsage, manchetknopen, frutseltjes van de bruidsjurk, sieraden enz. Ook de trouwringen mogen natuurlijk niet ontbreken op de foto, hier liggen ze in een bloem van het bruidsboeket.
Wat helemaal leuk was gisteren was de versiering bij de bruid thuis: overal leuke kleine flesjes, mandjes en potjes met kleine bloemetjes erin, een bruidstaart van bloemen, hartjespepermuntjes op de tafels...alles in paars en wit, zo mooi!! Heb er even een collage van gemaakt.
Op een paar kleine buitjes na bleef het gelukkig grotendeels droog, dus de versiering was niet voor niets buiten gehangen.
Tot slot nog een foto van het boeket... erg mooi die calla's, die zaten ook ooit in mijn bruidsboeket:-)

2 opmerkingen:

  1. ook mooi =) alhoewel ik nu wel nieuwsgierig ben naar het bruidspaar natuurlijk hahaha ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige ringen en hele romatische versiering! Jammer dat we het paar zelf niet mogen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen