Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 24 juni 2010

Eduard & Elselien

Waar kun je op een mooie zomerdag beter foto's maken dan op het strand? Dat deed ik gisteren met Eduard en Elselien bij de zandeplas in Nunspeet. Een stralende dag, een stralend paar!
Voor de foto's is die felle zon trouwens helemaal niet zo fijn, dus ook veel de schaduw opgezocht en weer dankbaar gebruik gemaakt van de sunbounce.
Dit soort details vind ik echt te leuk...trouwdatum in de kraag, naam aan de binnenkant... gaaf pak!
en coole schoenen allebei ;-)
Deze Amsterdamse vakantiegangers wilden wel even meewerken aan een grappige foto... ik lag in het zand en toen ik klaar was met het maken van de foto kwamen ze met zn allen op me afgestormd om op het schermpje te kijken, lachen! Op de website weer meer foto's!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig die details, daar houd ik ook zo van en leuk die trendy kleding van de gom! Geinige foto op het strand en op je site vind ik die van het doorkijkje super romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaf!
    Lijkt me toch een heerlijk vak; al die blije mensen vastleggen met je camera :-)

    BeantwoordenVerwijderen