Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 3 juni 2010

fris groen

Er ligt nog van alles om te laten zien,maar ik ben zo druk met trouwreportages uitzoeken en bewerken dat ik er nauwlijks aan toe kom iets te plaatsen. Nu even wat foto's van een leuke familiefotoshoot van een paar weken geleden.
altijd leuk als de kleding mooi op elkaar is afgestemd, en helemaal dit wit en blauw in combinatie met het frisse groen van de bomen!

4 opmerkingen:

  1. Écht prachtig dat jonge frisse groen er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's Geertje!!!
    Nog bedankt, groetjes Alien Pater

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superserie van zo'n groep! Inderdaad dat op elkaar aangepaste kleding maakt het extra mooi!

    BeantwoordenVerwijderen