Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 5 juni 2010

Herbert & Mirjam

Gisteren was het de trouwdag van Herbert en Mirjam, weer een stralend bruidspaar op een stralende dag!
Herbert en Mirjam hadden klaprozen op hun trouwkaart staan, en Mirjam mailde mij of het misschien leuk was om foto's tussen de klaprozen te maken.... nou ben ik dol op klaprozen, dus leuk?? Geweldig leuk zelfs!
Een strook klaprozen langs de weg (dat leverde veel getoeter op tijdens het foto's maken!) was genoeg om een hele serie leuke foto's te maken
Daarnaast hebben we nog in Elburg foto's gemaakt, ook altijd leuk.
Een extra zomerse bewerking paste wel bij deze klaprozen en dit mooie vrolijke stel vond ik... op de website weer meer!

4 opmerkingen:

  1. die zomerse bewerking, echt super mooi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk dan toch die klaprozen...............
    iedere keer als ik ze zag dacht ik " nou Geertje wanneer komen die foto's met deze mooie bloemen" maar nu duzz SUPER mooi.
    Moet een mooie reportage zijn passend bij de
    trouwkaart, wat wil je als bruidspaar nog meer.

    (PS. die blauwe regen was trouwens ook erg mooi)

    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Geertje

    Je hebt van dit bruidspaar hele fraaie opname's gemaakt,
    Ook de klapsoosjes zorgen voor een fraai en vrolijk geheel.....prima gedaan !

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen