Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 12 juni 2010

Jeroen & Henrike

Gisteren alweer zo'n mooie trouwdag: Jeroen en Henrike trouwden in het stadhuis van Hattem. Henrike had  alle trouwaccessoires al mooi uitgestald klaarliggen 's morgens 
Altijd leuk als de bruid een juf is, meestal zijn er dan wel allerlei leuke extra's te fotograferen
's morgens gingen we vast even kijken in de mooi versierde klas, ik kwam er zowaar nog een bekende tegen ;-)
En bij de kerk stonden de kinderen met sluiers, hoedjes en prachtig versierde stokken! Heel speciaal als je juf trouwt, ik kan mijzelf nog heel goed herinneren dat mijn juf van de 2e klas destijds ging trouwen, dat heeft diepe indruk gemaakt:-)
De fotoserie hebben we gemaakt in Elburg, waar het er lekker ontspannen aan toeging..en als je goed naar deze foto kijkt kan je zien waar het bruidspaar zo om moet lachen! Mensen die me op twitter volgen mogen niet meeraden ;-) Op de website weer meer.

5 opmerkingen:

  1. Geertje, wat goed om mensen zo ontspannen op de foto te krijgen op een voor hen zo'n spannende dag.

    Antwoord; afgezakte kouseband?

    Succes met je werk, dat je met zoveel plezier doet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb 't nooit meegemaakt, een juf die ging trouwen, maar kan me voorstellen dat dat heel speciaal is =) en wat leuk dat jij ook nog in de klas hing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. anoniem, dank je wel en goed geraden :-)
    Inge: ja geinig hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en vooral bijzonder als je meemaakt dat je juf trouwt. Mijn broer(tje) is ook leraar ( groep 8) en die trouwde vorig jaar wat heb ik genoten van de kinderreceptie...geweldig...
    Het valt me op dat eigenlijk al jouw bruidsstelletjes er zo enorm ontspannen opstaan! Mooi week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die afgezakte kouseband viel me direct op! Heerlijke vrolijke en verliefde serie weer. Wat een leuk idee al die sluiers en hoedjes voor de kinderen uit haar klas, ik vind dat er heel leuk uitzien samen met die (zware *lol*) bloemen en harten!

    BeantwoordenVerwijderen