Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 7 juni 2010

love is in the air

Omdat ik weet dat ze erg nieuwsgierig zijn naar het resultaat hier een kleine preview van de foto's die ik zaterdag maakte van Reinoud en Marieke
Terwijl we een rondje liepen bij IJsselvliedt hebben we een heel stel foto's gemaakt...lekker ontspannen en gezellig! Ik hoop dat jullie tevreden zijn met het resultaat, voor de rest nog heel even geduld hebben :-)

6 opmerkingen:

  1. Reinoud en Marieke7 juni 2010 om 22:45

    Hoi Geertje!

    We zitten echt nog steeds met verbazing te kijken dat WIJ dat zijn!! Echt een prachtig werk heb je er van gemaakt zeg! Onze eerste reactie die je per email van ons hebt gehad was een complete kreet van enthousiasme ;)! We hadden geen idee wat we konden verwachten, maar dat dít eruit kwam rollen heeft ons doen verbazen! HEEL MOOI!!! We zijn benieuwd naar de rest!

    Je verdient wéér een dikke pluim! Ook voor het gezellige uurtje wat je ons, ondanks de warmte, hebt bezorgd ;-)!

    Onze complimenten!

    Groetjes!
    Reinoud & Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En alweer zo mooi! Je weet het zo ècht vast te leggen. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof. en dan die reactie! =) #doejehetvoor
    (ok, ook voor de centen ; ) hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke spontane stralende foto's! En tevreden klanten zo te lezen ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opname's en een stralend en spontaan stel...... prima gedaan Geertje.

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen