Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 3 juli 2010

Bram & Desirée

Al een hele week niet geblogd... hoogste tijd voor een nieuw bericht en nieuwe foto's. Ik heb nog wel meer liggen om te laten zien, maar kom er even niet aan toe. Vandaag de foto's van Bram & Desirée!
Gisteren was het hun trouwdag, en het was warm, heel warm... Maar in de tuin van Molecaten waaide een lekker windje en hebben we vooral de schaduw opgezocht, in de zon was het niet lang uit te houden. Er stonden prachtige bloemstukken in de tuin dit keer, wow wat een mooie bloemen!
Bram had ook al zo'n mooi pak met geweldige details, love-it!
Na de plechtigheid in het stadhuis in Elburg waren er bellen en ballonnen, altijd lekker feestelijk al die ballonnen die de lucht in gaan.
Op de website weer meer!

3 opmerkingen:

  1. Die eerste foto is schitterend! En die details die ik hier zie (en hieronder) op het pak vind ik werkelijk briljant! Nooit gezien trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ineens denk ik, zomaar, is het voor jou elke keer nog éven speciaal, zo'n trouwerij? want je ziet er veeheel!!! ik heb er de balle verstand van, maar volgens mij ben je een van de populairste/drukbezetste bruiloftsfotografen van nederland of niet? en dat met je hbo-j! ; )
    #verteleensoverdiecareerchange #logjewaardig?

    BeantwoordenVerwijderen