Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 28 augustus 2010

Cor en Matanja

Gisteren mocht ik naar Ermelo voor DE grote dag van Cor en Matanja. 's Morgens was het heel erg nat, zoals je ook ziet aan de ramen op deze foto van de mooie schoenen van Matanja.
Cor en Matanja hadden van te voren al bedacht dat ze bij slecht weer foto's wilden maken bij de Ikea in Amersfoort, ze vonden het dan ook helemaal niet erg dat het inderdaad regende en lieten hun dag er niet door bederven. Integendeel, wat hadden we een lol daar!
Cor werkt zelf aan dit soort plafonds als ik het goed onthouden heb, dus toen er wat werklui bezig waren daar heeft hij ze vriendelijk gevraagd of hij even op de ladder mocht voor deze foto...konden zij mooi even pauze houden.
Na de fotosessie was er een heerlijke lunch bij de schout van Ermel en daarna maakten we de familiefoto's, het was inmiddels droog geworden dus dat kon toch buiten.
Vervolgens waren er nog de plechtigheid in het gemeentehuis en een mooie kerkdienst. Na het gemeentehuis liet het bruidspaar 2 duiven los, altijd leuk voor de foto's.
Op de website zie je nog wat foto's die gemaakt zijn bij de Ikea! We hadden wel heel wat bekijks daar en sommige mensen vroegen zich af of dit echt was, nou, echt was het zeker :-)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om foto's te maken bij Ikea. Hadden ze een bijzondere 'band' met de Ikea? Ik vind de foto met 'wij doen niet moeilijk over ruilen' echt heel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! en origineel ook, want ondanks dat sommige mensen echt de mooiste plekjes hebben voor trouwfoto's, het lijkt toch allemaal wel wat veel op elkaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, is weer eens wat anders. De foto hierboven voor het vierluik vind ik zeer geslaagd evenals de 'ruilen' foto, heel erg origineel en goed gezien ook!

    BeantwoordenVerwijderen