Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 30 augustus 2010

familiedag

De laatste zaterdag in augustus hadden we tot nu toe elk jaar onze familiedag. Maar goed dat het dit jaar een week eerder was, want de 21e was het weer heel wat beter dan afgelopen zaterdag! Ik heb voor mijn doen weinig foto's gemaakt (ook wel eens lekker!) maar bij de foto's die ik maakte werd vaak gelijk geroepen dat die op de weblog moesten, en zelfs wat ik erbij moest zetten, dus ik maak toch maar even een logje!
na vorig jaar in Dordrecht geweest te zijn en 2 jaar geleden in Schipluiden en omstreken bleven we dit jaar dicht bij huis. We waren het grootste deel van de dag bij de schaapskooi in Heerde 
Er was tijd om spelletjes te doen, te wandelen en de traditionele en uitgebreide picknick mocht natuurlijk niet ontbreken. 
Er waren wéér meer personen dan vorig jaar :-) Zoals de jongste aanwinst Loïs van nog maar 3 weken! Zusje van de jongste van 2 jaar geleden moest ik er van de trotse moeder even bijzetten!
Die inmiddels al een hele dame is!
haar nichtje Jonne van 7 weken vond het ook allemaal wel best 
 We hebben met een paar mensen nog een stukje gewandeld over de mooie heide 
 naar het "pluizemeertje" waar weinig pluisjes meer in staan tegenwoordig, maar waar wel eendjes waren, ook leuk!
In de loop van de middag kwam de schaapskudde terug, wat altijd een mooi gezicht is
soms is het leuker om fotos te maken van mensen die foto's maken
Grote nicht Marlies met kleine nichtje Inès, die laatste was ook voor het eerst op de familiedag :-)
 
 En als laatste was ook Jonathan er voor de eerste keer bij. Er was ook nog nieuwe "aanhang", maar daar heb ik geen foto van, hoewel.... op de wandelfoto hierboven is ie net te zien van de achterkant ;-)

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk zeg! En nòg leuker als er een echte fotograaf bij aanwezig is :) Schàttig al die kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jonne met dat bloemetje in haar haar steelt wat mij betreft de show ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk =) idd handig, altijd een beroepsfotografe erbij bij zulke gelegenheden =)

    BeantwoordenVerwijderen