Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 19 augustus 2010

voorjaar

Ja, voorjaar was het nog toen ik deze foto's maakte...al even geleden dus! Maar ik was met een nabestelling van deze foto's bezig en bedacht dat ik ze hier nog nooit had laten zien, bij deze alsnog!
springend vanaf de trampoline
De foto's zijn bij hen thuis gemaakt, met de koeien, de paardebloemen en de bloesems, zo mooi in het voorjaar!

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Ik geloof dat mijn commentaar hier wat eentonig wordt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw! Als ik zulk soort foto's zie denk ik altijd 'wat lèuk vier kindertjes!!' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk stel, mooie foto's ook :-)
    Die laatste foto..... wat een prachtig
    meisje op een prachtig plaatje super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uhh was dat nu weer amigo reis,
    dat was ik dus Harmke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o helemaal leuk, vooral die springfoto's! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superserie vind ik dit, allemaal leuk, vrolijk,spntaan, mooie composities, heerlijke kleuren, geweldig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen