Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 23 augustus 2010

vrolijk en sportief

Nog een leuke familiesessie van voor de vakantie

3 opmerkingen:

  1. Bijzonder leuk dat gezinnetje op de 3e foto, het lijkt het Zwarte Woud wel met een heuvel op de voorgrond!
    Origineel ook die laatste foto van het portieve gezin. En vertederend die kinderen met de paardebloempluisjes, mooi zoals het lila zich in de achtergrond herhaalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OT: Ik was maar een paar uur in Elburg, heb lang niet alles kunnen vastleggen, ben benieuwd of ik het mooiste steegje er op heb staan!

    (Ik vind het reageren hier overigens bijzonder omslachtig geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ank het was juist de bedoeling dat reageren makkelijker zou zijn zo, maar dat is dan misschien alleen zo als je ingelogd ben bij blogger ofzo?? Ik zal er nog es naar kijken! Zit sowieso te denken over te stappen naar wordpress...

    BeantwoordenVerwijderen