Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 9 september 2010

BRUIDSBEURS

Ik had het al veel eerder moeten melden hier, maar eerlijk gezegd gaat de tijd zo snel dat ik me deze week pas realiseerde dat het a.s zaterdag al 11 september is.... en dan sta ik op de bruidsbeurs in Hulshorst. Ik heb zoiets nooit eerder gedaan, maar het leek me wel leuk om eens een keer te doen. Dus als je zin hebt om wat van mijn trouwalbums te zien, of even kennis te maken kom dan naar de beyaerd in Hulshorst a.s. zaterdagmiddag; meer info over de beurs vind je hier
Ondertussen ben ik megadruk met het verwerken van alle trouwreportages, het gaat niet zo hard als ik zou willen, er gaat toch telkens weer meer tijd in zitten dan ik denk. Maar er zijn er ondertussen gelukkig ook al weer een heel stel afgeleverd. Met deze serie was ik vandaag bezig en ik werd er helemaal vrolijk van! Maar bij een reportage met zoveel vrolijke foto's wordt het kiezen welke wel en niet in het album komen er niet makkelijker op, en duurt het uitzoeken wéér langer dan gedacht ;-)

1 opmerking:

  1. Veel succes morgen. Hopelijk komen er wat opdrachten uit voort.

    BeantwoordenVerwijderen