Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 11 september 2010

MAKE A MEMORY

Meestal is het vrolijk hier, bruiloften en gezellige familiefoto's...maar nu wil ik even aandacht vragen voor de Stichting Make a Memory. Al een hele tijd terug las ik over het werk van deze stichting en voelde me daar door aangesproken. Begin dit jaar besloot ik me aan te melden om als fotograaf voor deze stichting te willen fotograferen. Ik kreeg al een paar keer een telefoontje maar kon helaas niet op die momenten. Vandaag werd ik opnieuw gebeld en vanmiddag heb ik foto's gemaakt van een prachtig klein mensje wat helaas niet meer lang zal leven. Heel bijzonder, best moeilijk en emotioneel, maar ook erg mooi en waardevol om te mogen doen. Zo mooi dat deze stichting er is om dit te organiseren, dat ziekenhuizen er aan denken de stichting in te schakelen en dat er vele fotografen met mij zijn die dit willen doen: ouders een mooie herinnering geven aan hun kindje. Vandaag dus een keer geen foto's, maar heel even stilstaan bij het verdriet van deze ouders die hun kindje snel zullen moeten missen, en bij zoveel anderen die dat ook moe(s)ten....Meer info over de stichting vind je hier: http://www.makeamemory.nl/

(reactiemogelijheid bij dit bericht staat uitgeschakeld, sta er gewoon maar even bij stil vandaag)