Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 16 september 2010

Pieter & Gerdien

Gisteren was ik in Elspeet om de trouwdag van Pieter en Gerdien vast te leggen. Via vrienden die ik vorig jaar fotografeerde waren ze bij mij terecht gekomen en via twitter hadden we af en toe al voorpret, ik had er dan ook weer zin in!
Na alle regen van dinsdag was het gisteren prachtig weer, zon en blauwe luchten...wat wil je nog meer! Het waaide wel erg hard, waardoor Gerdien regelmatig ruzie had met haar sluier, maar ik hou wel van wapperende sluiers, zoals hier bij het gaan naar de kerk :-)
's Morgens maakten we eerst foto's bij het Hulshorsterzand, Pieter en Gerdien wisten wel een korte weg terug naar de auto...maar dat werd m toch niet echt zoals je op deze foto ziet!
Vervolgens maakten we nog wat foto's op de heide, vlakbij het huis van Gerdien, waar de herder van de schaapskudde van Elspeet al klaarstond.
De plechtigheid was in het gemeentehuis van Nunspeet, ik probeer altijd een paar mooie blikken vast te leggen, zoals deze... Op de site nog wat foto's op zand en hei.

4 opmerkingen:

  1. Die wapperende sluier is natuurlijk geweldig maar dat je de knipoog hebt weten te 'pakken' vind ik ook heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk weer dus voor foto's hahaha geweldig die sluier en die onderste foto, zo 'wij tweetjes' =) mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig! Die bovenste. Tot ik bij de onderste kwam..;)

    BeantwoordenVerwijderen