Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 4 september 2010

Rob & Gerjanne

Gisteren was ik in Genemuiden voor de trouwdag van Rob en Gerjanne
De mooie paarse orchideeën kwamen overal terug: in het bruidsboeket, de corsages, het autobloemstuk en in deze mooie hanger op de deur.
Liefde is...samen bellen blazen :-)
Kennen jullie ze nog? Het paar op de achtergrond? Het was extra leuk om hier weer te zijn, want vorig jaar mocht ik zus Mariëlle met Gerrald al fotograferen, een leuk weerzien!
De trouwauto was deze prachtige oude grijze rolls royce, die combineerde ook erg mooi met de paarse bloemen, helemaal mijn kleuren zo! Op de website nog wat meer foto's die we allemaal in en om Genemuiden gemaakt hebben.

5 opmerkingen:

  1. mooie foto's favoriete kleur van mij dochter

    Fijne zondag, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke kleuren en prachtige luchten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om zo toch nog wat foto's te kunnen zien...
    Gea & Adri

    BeantwoordenVerwijderen