Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 21 september 2010

Zandverstuiving

Dit soort fotosessie's vind ik altijd zoooo leuk...  Op een mooie locatie lekker ontspannen met een geweldig leuk stel foto's maken, een soort van trouwreportage, maar dan zonder de bruidskleding zeg maar :-)
Dit is alweer een aantal weken geleden op de zandverstuiving bij Doornspijk
Het was prachtig weer, een stralend stel, mooi op elkaar afgestemde kleren, helemaal goed!
Dit soort ontspannen foto's waar de pret van afstraalt vind ik zelf altijd 't leukst
beetje actief doen...
beetje verliefd zijn...
beetje poseren..
mooi paar!
Na afloop flink zand uit mn schoenen schudden, maar ik heb me wel vermaakt daar op de zandverstuiving!

4 opmerkingen:

  1. Je kunt zien dat de reportage van harte en met plezier is gemaakt door de fotografe. 3 foto's vallen mij op:
    foto 3: valt heel mooi in schema gulden snede
    foto 4 en duofoto 5: mijn complimenten voor de toepassing en variatie in beeldversterkende diagonale lijnen in je compositie, zowel contrair (foto 4 modellen en landschap 'kruisen') als evenwijdig (duofoto 5 modellen-, landschaps- en schaduwlijnen volgen een evenwijdige richting).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijke foto's, en kan me voorstellen dat zonder trouwjurk ook wel eens lekker fotograferen is hahaha ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geweldig leuke serie met voor mij als toppers de foto's 3 en 6. Grappig dat je die opmerking plaatst van op elkaar afgestemde kleding, ik vind dat ook belangrijk, het kan mij zo storen als dat totaal niet het geval is, het maakt een foto dan rommelig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer geweldig! En sommigen verklaren mij voor gek, maar zelfd met een gewone schoolfoto zorg ik er echt wel voor dat ze alle vier met elkaar matchen wbt kleding. Vind het anders echt storend.

    BeantwoordenVerwijderen