Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 23 oktober 2010

André & Jacolien

Na een gezellige donderdag was het de volgende morgen vroeg weer op voor de bruiloft van André en Jacolien in Staphorst 
Buienradar werd veelvuldig gecheckt, maar met het weer zat het wel goed, want hoewel het koud was bleef de regen die eerst voorspeld was mooi uit.
We maakten de foto's in de buurt van Staphorst, deze koe kijkt nieuwsgierig toe
 Tijdens de fotosessie hebben we nog enorm gelachen, en ik moet iets duidelijker zeggen wat ik bedoel geloof ik.... André had Jacolien opgetild en ik riep enthousiast: "Gooi je benen en je boeket maar even omhoog!" Waarmee ik dus bedoelde dat Jacolien haar arm met het boeket in de lucht moest steken. Maar Jacolien vatte mijn woorden wel heel letterlijk op, want hup, daar ging het boeket de lucht in!! Gelukkig viel het zacht op de bladeren en bleef het heel, en kon ook Jacolien er heel hard om lachen. En tja, t is wel een originele foto geworden zo, al is de 2e van schrik niet helemaal scherp.
's Avonds schoot ik telkens weer in de lach en zag ik dat boeket weer de lucht in gaan...verder was ook dit weer een prachtig paar, kijk maar op de website voor meer, en ook op www.allesvanstaphorst.nl staan een paar foto's!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, vooral die met het boeket
    de lucht in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's. dit is wel heel grappig, het bruidje ken ik van toen ze nog een klein meisje was en vaak bij mijn zus over de vloer kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig van die spontane akties! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen