Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 30 oktober 2010

droppie

Mijn blog schiet er een beetje bij in de laatste tijd, behalve de trouwerijen dan... maar ik ben erg druk met het wegwerken van alle trouwreportages. Het is eigenlijk een beetje te druk geweest in mei en juni, en met de vakantie daar ook nog achteraan is het allemaal iets teveel opgelopen. Een goede les voor volgend jaar! Voor de bruidsparen die nog op hun reportage wachten: ik kan jullie verzekeren dat ik hard werk om alles af te maken, maar er gaat gewoon erg veel tijd zitten in het uitzoeken, bewerken en opmaken van de foto's en albums. En ik wil wel een mooi en goed product blijven afleveren, dus ik wil en kan het ook niet  af gaan raffelen. Maar ik ben nu met de laatste 2 van voor de vakantie bezig, en dan kan ik aan die van september beginnen. Dit jaar zijn er nog 2 trouwerijen voor mij te fotograferen en dus heb ik in november en december ook wat meer tijd om achter de computer te zitten. Voor volgend jaar staan er ook al weer veel trouwreportages gepland en ik heb dan ook min of meer besloten dat ik in elk geval het 1e halfjaar van 2011 naast de trouwreportages geen of weinig andere opdrachten ga doen, geen uitgebreide groeps- en familieopnames in elk geval. Er moeten even keuzes gemaakt worden en ik moet ook een beetje aan mezelf denken, ik wil het graag leuk blíjven vinden! En dat VIND ik gelukkig ook nog steeds en ik ben ook heel blij en dankbaar dat zo veel mensen mij inmiddels weten te vinden! Het is ook ongelooflijk hoe vaak ik bijvoorbeeld op een trouwerij door onbekenden aangesproken wordt op deze weblog en door hoeveel mensen die bekeken en gelezen wordt! Wat ik wel af en toe wil blijven doen zijn de "loveshoots" zoals dat tegenwoordig vaak genoemd wordt - een leuke fotoserie buiten maken met verliefde stelletjes zeg maar ;-) - en foto's van kinderen, zoals dit droppie dat een paar weken geleden bij mij in m'n studiootje was! 
Als ik weer een beetje bij ben wil ik ook erg graag de weblog en de website vernieuwen en een frisse nieuwe look geven, er zijn nog heel wat foto's die nog een plaatsje op de site verdienen, maar daar hoop ik over een poosje dus weer tijd voor te hebben...

5 opmerkingen:

  1. Nou, dit is écht een droppie, wat een lekker ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerlinde Veltman30 oktober 2010 om 22:36

    de foto's zijn egt super mooi geworden, van onze kleine prinses.... twordt nog moeilijk met uitzoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad een schatje om te zien en jij weet dat natuurlijk prachtig vast te leggen!

    Pas maar op dat je niet aan je eigen succes 'ten onder' gaat! Misschien moet je uitbreiden ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dirkje vande weg3 november 2010 om 11:39

    de lieve kleine dirkje. prachtige foto's vooral die in dat stoeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker moppie!
    Gerlinde, succes met uitzoeken!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen