Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 11 november 2010

HERFST

Met de voorspelde storm voor vandaag zal er weinig blad aan de bomen overblijven, maar vorige week was het nog prachtig in het bos. Gelukkig kon ik er even van genieten op onze wekelijkse-woensdag-wandeling (die lang niet elke week doorgaat, maar goed...). De G11 ging mee voor wat plaatjes, we volgden de rode en de blauwe paaltjesroutes in "de dellen", wandel maar mee!
 En voor de oplettende kijker: inderdaad, de foto's van Henk Jan en Suzan zijn op dezelfde plek gemaakt, het was er zo mooi!

5 opmerkingen:

  1. Oh prachtig. Ja en nu gaat het met toch tekeer buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moohooi! hier alleen nog maar kale bomen idd, en ik wil nog lang geen winter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zo te zien een 'gouden' wandeling geworden, wat een prachtige kleuren. Zal er nu na de harde wind inderdaad allemaal wel afgewaaid zijn, helaas. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben de laatste weken een paar keer bij je in de buurt geweest. Wandelen in de bossen met de dansende bomen maar ook in de buurt van Nunspeet. Geweldig mooi is het er nu met de herfstkleuren. En indrukwekkend de sporen die de Wilde Zwijnen achterlaten.
    Gr,
    TruusW

    BeantwoordenVerwijderen