Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 1 december 2010

Bonte Specht

Wie mijn weblog een beetje volgt weet dat ik graag voor het keukenraam naar de vogels zit te kijken, vooral als er een beetje sneeuw ligt en er veel vogels op t huisje afkomen. Het huisje stort bijna in en is aan vervanging toe, maar dat zal de vogels een zorg zijn. Ik had het voer weer een beetje bijgevuld en ook een paar walnoten erbij gelegd, want ik had gelezen dat die ook wel in de smaak vallen bij sommige vogels. Vanmorgen hoorde ik een hoop herrie, en ja hoor, meneer of mevrouw specht had de walnoten ontdekt en zat er één stuk te tikken! Hij zit hier op de poot van t vogelhuisje, waar hij de noot mooi tussen kon klemmen.  

Natuurlijk heb ik snel een aantal foto's gemaakt, met de 100-400mm lens, vanuit het keukenraam, mooi hè! Ben benieuwd wat voor vogels er deze winter nog meer gaan komen!

9 opmerkingen:

  1. prachtig. hier ook voer op een schaaltje (en overal eromheen inmiddels ; ) maar als ik voor het raam ga staan, weg vogels... dus geen foto's, maar ik zie ze wel genieten =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful. Love the compositions and DOF!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig al die mooie vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie foto's! Ik sta ook altijd met de tele in de aanslag achter het keukenraam maar een specht zal er in mijn postzegel-kleine tuintje niet gauw komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mazzel met zo'n uitzicht! Als ik dat plaatje wil hebben, dan moet ik toch echt naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! Ik wil ook zo'n lens! Wat een cadeautje zo dicht bij huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Appreciating the dedication you put into your blog and detailed information you offer.
    It's good to come across a blog every once in a while that isn't
    the same unwanted rehashed material. Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS
    feeds to my Google account.
    Feel free to surf my page : wine label

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The labels variously include pictures of would mean you have to mensuration 54 grams and eat that and you have only eaten one helping.



    Feel free to visit my webpage custom stickers

    BeantwoordenVerwijderen