Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 18 december 2010

sperwer

De mussenfoto's moeten nog even wachten want vanmorgen zat deze sperwer in de tuin. Wat kan zo'n beest lang stilzitten zeg, alleen z'n kop gaat alle kanten op. Hij gaf mij mooi de tijd om hem goed te fotograferen, hij ging zelfs nog een paar keer op een andere tak zitten, alsof hij wou zeggen: Kijk eens, zo ben ik nóg mooier ;-)

This morning there was a sparrow-hawk in our garden. He sat there for al long time in the snow, and gave me the opportunity to take all these pics. He even moved a few times, as if he would say: Look, I'm even more beautiful from this side ;-)

3 opmerkingen:

  1. heb ik er nou geen oog voor, of ligt het aan hier? ik zie echt alleen maar meeuwen, zwaluwen, kraaien en mussen.
    en heel af en toe een merel.

    #grom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig! Prachtig ook met die blauwe lucht er achter! Hij staat er erg parmantig op!

    BeantwoordenVerwijderen