Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 4 januari 2011

Geboortekaartje TOBIAS

Net als 2 jaar geleden voor Joëlle, mocht ik ook voor kleine Tobias het geboortekaartje maken. Het is inmiddels verstuurd en (hopelijk) bij iedereen bezorgd, dus tijd om er een blogje over te maken :-) 
Het is een kaartje geworden waarop 3 foto's verwerkt zijn, en dat kaartje zit weer in een soort hoesje waar de naam opstaat en de tekst van een mooi lied
Deze foto maakt denk ik wel duidelijk wat ik bedoel!
 detail van het hoesje
Het was best moeilijk om te kiezen welke foto's er op moesten, er waren er zoveel mooi....
Ook de achterkant van het kaartje was nog bedrukt, met de cadeauwens van Elbert en Joyce... echt iets voor hen om dit te vragen!
Ik hoop dat de stichting baby hope  straks dan ook blij gemaakt kan worden met een mooie gift!
Elbert, Joyce, Joëlle en Tobias dank jullie wel dat ik jullie kaartje weer mocht maken en voor jullie alle vier Gods zegen voor nu en in de toekomst!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je de nieuwe wereldburger Tobias op aandoenlijke wijze op de gevoelige 'plaat' hebt vastgelegd. Dat maakt, samen met de layout, het kaartje tot een uniek geheel!
    Ik mis alleen het nummer van de stichting op het kaartje waarop je een bijdrage kunt storten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer ontzéttend mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder mooi! Àlles. De foto's, het kaartje en ook de kado-wens. Geboren op 29 December. Moòìe datum, mijn kleine meissie ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geerjanneke Stolk4 januari 2011 om 20:44

    Een bijzonder mooi kaartje met een prachtige tekst.
    Goed om deze stichting te steunen!

    Geerjanneke Stolk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje, en een prachtige kadowens zeg =) alle geluk voor tobias en de mensen om hem heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi ingetogen geboortjekaartje waardoor de uitverkoren foto's goed tot hun recht komen! Mooi zoals hij beschermend in de hand ligt en op de derde foto al gaapt van vermoeidheid van al gefotografeer :) Het is een mooie kadowens, want wat hebben we het toch goed in NL met al die zorg om ons heen, ondanks dat er steeds een stukje vanaf geknabbeld wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen