Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 1 januari 2011

HAPPY NEW YEAR!

Ik kan het niet laten op deze eerste dag van het nieuwe jaar nog even een foto van Tobias te laten zien! Deze heeft het geboortekaartje net niet gehaald :-) Degenen die het wel gehaald hebben komen later deze week nog wel op de weblog.

Of course on the first day of this year another picture of Tobias!
Verder wens ik iedereen alle goeds voor het nieuwe jaar, dat er maar vele foto's gemaakt mogen worden ;-)
Deze vuurwerkfoto's maakte ik gisteravond met mijn iPhone. Ja, ik moet iets bekennen.... Ik, die pas 3 jaar een mobiele telefoon heb (volgens mij was ik ongeveer de laatste in Nederland die een mobieltje kocht) en die met dat mobieltje alleen maar af en toe belde en sms-te (ooit waren telefoons daar ook voor bedoeld toch?) Ik heb sinds kort een iPhone4... en ik moet dus bekennen dat ik inmiddels wel een beetje verslaafd ben aan dat ding dat ik dat wel heel erg leuk vind: beetje internetten, mailen, twitteren via de telefoon uit de luie stoel! Op zo'n telefoon kan je ook app's installeren en bovenstaande foto's zijn met de instagram-app gemaakt: een leuke app waarmee je kleine foto's maakt, een leuk filtertje eroverheen kan doen en die je dan bijv. op twitter of facebook zet. Is dat leuk of is dat leuk ;-)

The firework-pics are made with my Iphone, with the Instagram-app! I have had a common mobile phone just for 3 years now, and I didn't use it very often. But now I have an Iphone4 and I really like it!

4 opmerkingen:

  1. Een heel fijn 2011 en dat we hier maar weer veel mooie foto's mogen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, de foto mag het dan niet gehaald hebben, ík vind hem schattig. Wát een lekker mannetje!
    Ook een fijn nieuw jaar toegewenst, en dat je maar weer heel veel mooie foto's mag maken.
    Ik geniet altijd van je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen voor 2011. Je neefje is een prachtig kereltje.
    Enne ik heb ook nog maar net 3 jaar een mobieltje en ik gebruik hem echt alleen maar af en toe in 'noodgevallen' (trein gemist e.d.)

    BeantwoordenVerwijderen