Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 24 januari 2011

zomerse familie

Het is weer de hoogste tijd om de weblog bij te werken... Dit keer met een zomerse familiesessie. Alweer van een aantal maanden geleden dus...maar ik vond deze foto's zelf te leuk om niet alsnog even te laten zien. Omdat het al weer langer dan een week geleden is sinds de laatste weblog extra veel foto's ;-)
Ik heb af en toe eens wat andere bewerkingen toegepast voor de afwisseling. Deze foto's zijn gemaakt bij huize IJsselvliedt, waar ik ook regelmatig kom met een bruidspaar. Maar voor familiefoto's is het ook een mooie locatie!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Geertje mooie foto's nu het weer nog
    Gr. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh en ik verlang al zo naar het voorjaar, het is vandaag ook weer zo koud! nu wil ik dus helemaal.
    thanx ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige fotoserie waar het ontspannene van afstraalt! Leuk vooral die 2 knullen op de trap waarvan 1 liggend! En goed opgelost met het meisje in de rolstoel. Het ziet er allemaal heel natuurlijk uit terwijl er toch geposeerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen