Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 3 februari 2011

Scheveningen

Vorige week ben ik met Marloes heerlijk een paar dagen naar Scheveningen geweest. Ik loop al een aantal weken met rugklachten, waardoor het werk ook allemaal niet zo wil vlotten, en ik was er echt aan toe om er even uit te gaan. En ik heb er enorm van genoten! Ik had geen camera mee, maaaar mijn iphone maakt ook hele leuke foto's, dus hier een verslagje in woord en beeld!
We waren er maar 2 dagen maar wel heerlijk zo er even tussenuit, genoten van strand, van de musical Mary Poppins, nog wat gewinkeld in Den Haag voor zover m'n rug dat toeliet, lekker gegeten, en heerlijk bijgekletst! Voor herhaling vatbaar!

5 opmerkingen:

  1. dat is geen goed nieuws, een rug die niet wilt is geen pretje. Gelukkig heb je leuke dagen gehad en de foto's zijn leuk om naar te kijken.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zeg, zo'n weekendje. Jammer dat je het in je rug had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, is de oorzaak bekend?
    Wel gezellig zo'n uitstapje naar Scheveningen, lekker utiwaaien aan het strand. Mooi die zonsondergang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alice & Andre5 februari 2011 om 14:33

    Wat leuk zeg wij waren ook in Scheveningen en zijn zaterdag naar de middagvoorstelling geweest! Geweldige musical!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat hebben we het heerlijk gehad he, en wat heb je er een leuk stukje van gemaakt, de foto's zijn goed gelukt, ik voelde de kou weer :) En Mary Poppins, ik geniet nog steeds na.Echt voor herhaling vatbaar

    BeantwoordenVerwijderen