Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 26 februari 2011

sprokkelfeest

Dit was mijn fotostudio vandaag: een hooiberg bij het boerderijmuseum in Oldebroek, waar het jaarlijkse sprokkelfeest gehouden werd
Kinderen konden hier in klederdracht op de foto
Hoewel het weer niet zo slecht was als verwacht was het toch wat miezerig en daardoor niet enorm druk, maar wel heel gezellig, en ik heb toch een aantal kinderen op de foto kunnen zetten.
Mijn eigen lieve nichtje Sanne bijvoorbeeld ;-)
Er was verder ook van alles te doen en te kijken voor de bezoekers, ik vond het dan ook een hele geslaagde dag!
Op Oldebroek.net kwam ik mezelf nog in actie tegen, bezig met het maken van de onderstaande foto..
Ik weet niet meer wie ik wel en niet om toestemming voor plaatsing op de weblog gevraagd had, maar mocht je de foto hier verwijderd willen hebben laat het dan weten en ik haal hem er weer af.

Dit is een willekeurige snelle selectie, alle gemaakte foto's zijn vanaf dinsdag via de website te bekijken voor degenen die op de foto zijn gekomen!

De foto's zijn - met wachtwoord - inmiddels te bestellen via www.fotovierhout.nl


3 opmerkingen:

  1. dit zijn de leuke momenten om met je camera bezig te zijn. Wat is dit genieten, hier had ik graag bij willen zijn. Heb genoten van je foto's.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb zo helemaal niets met klederdracht. zus heeft op staphorst gewoond, de ouders van een vriendje van me, andere bekenden daar.. ik kan er niks mee. dat je dan als er iemand dood is tig jaar iets moet dragen, bij feesten moét je zus en dagelijks zo en gewoon het moeten ervan staat me tegen. denk ik.
    maar vooruit, om te verkleden mag ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het schattig staan alleen jammer van die vlinder op het gezicht van dat ene meisje, daar zal ze zelf wel heel anders over hebben gedacht *lol*

    BeantwoordenVerwijderen