Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 12 maart 2011

UPDATE

Het is een beetje stil hier op de weblog, maar dat betekent niet dat ik zelf ook stil zit...ik ben druk bezig met het maken van een nieuwe website, en daarbij wordt de weblog in de site geïntegreerd. Alle trouwreportages van 2010 zijn inmiddels afgeleverd en ik ben al weer bezig met de eerste van 2011. Vanaf volgende week vrijdag tot de zomervakantie is er bijna elke week wel een bruiloft te fotograferen, dus dan kunnen jullie ook weer nieuwe logjes van me verwachten. Ik hoop die van volgende week al op de nieuwe site te kunnen laten zien, maar ik weet niet zeker  of dat al gaat lukken. Dat zal ik hier dan in elk geval wel aankondigen!

Dit keer een paar foto's van mezelf in actie die ik toegestuurd kreeg van Henri en Arnette, zij trouwden in 2010

Op de website staan inmiddels ALLE bruidsparen van 2010!

2 opmerkingen: