Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 2 april 2011

Bart & Chantal

Gisteren, op 1 april trouwden Bart en Chantal en mocht ik hun trouwdag vastleggen. Ik begon in Wezep bij Chantal thuis, die net met de laatste voorbereidingen bezig was.
Vanuit Rijssen kwam Bart zijn mooie bruid ophalen en gingen we eerst naar het Heerderstrand voor een korte fotosessie
 Als een meester en een juf met elkaar trouwen dan moet daar wel een schoolbordje aan te pas komen natuurlijk! De 2e foto is gebruikt voor het bedankkaartje dat de gasten 's avonds meekregen
Vervolgens gingen we naar de Rijsserberg in Rijssen
Hier werd het burgerlijk huwelijk voltrokken
 Daarna was er tijd voor wat familie- en vriendenfoto's
 het was wel wat fris, maar Chantal werd door Bart goed warm gehouden!
Daarna maakten we nog wat foto's bij de Oosterhof, een hele mooie locatie voor trouwfoto's!
Na de lunch bij Bart thuis was er de kerkdienst in Rijssen waar de kinderen uit de klassen van Bart & Chantal klaar stonden met bellen en bogen
Het was weer een feestje om deze dag te fotograferen. Bovendien had ik nog heel gezellig iemand mee die graag eens met me mee wilde lopen, fotografe Suzanne Naomi, die al om 5.15 was opgestaan om op tijd vanuit Leeuwarden in Wezep te zijn. Haar verslag van deze dag lees je hier!
(klik op de foto's om ze groter te bekijken)

4 opmerkingen:

  1. Schitterend portret in zwart/wit! Verder weer een hele vrolijke reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stralend paar =) op 1 april trouwen, leuk ook, hadden ze ook nog een goede grap bedacht? voor de leerlingen? ; ) #ikzagwelmogelijkheden hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig stond je vader niet op de foto chantal

    BeantwoordenVerwijderen