Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 16 april 2011

Wilhelm & Henrita

Gisteren ging voor mij de wekker redelijk vroeg, maar voor Wilhelm nog wat eerder...hij kwam al vroeg vanuit Driebruggen naar Nunspeet om Henrita op te halen
Toen ik bij Henrita aankwam was ze net met de laatste voorbereidingen bezig.
Met een prachtige oldtimer gingen we eerst wat foto's maken bij het veluwemeer in Elburg
 betrapt ;-)
 Ik had ook dit keer iemand mee om te helpen en mee te fotograferen, en dat kwam met dit prachtige weer goed van pas; Auke nog bedankt voor al je hulp; o.a. met de sunbounce!
 Die zwanen moesten natuurlijk in de foto betrokken worden
 Even later kwam er nog een nieuwsgierige eend voorbij....
 Ook maakten we nog wat foto's in Elburg zelf; altijd mooi
 De plechtigheid was ook in Elburg, en na afloop mochten Wilhelm en Henrita een paar duiven loslaten
 In de kloostertuin achter het gemeentehuis maakten we vervolgens de foto's met familie en vrienden
Het leuke van deze foto is dat er nu 3 bruidsparen op staan die ik gefotografeerd heb :-)
Er volgde nog een kerkdienst in Doornspijk en een mooie bruidstaart in Nunspeet, maar later volgt er wel meer van dit mooie paar! Alle foto's zijn weer aan te klikken om groter te bekijken.
Voor degenen die zich afvragen hoe het nu met die nieuwe site zit...hij is bijna klaar, binnen 2 weken zal hij online zijn!

2 opmerkingen:

  1. Leuke fotosessie! Ik vind die foto met de familie erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die groepsfoto is enig, leuk idee!! Betrapt is ook erg leuk en mooi gedaan met de zwanen!

    BeantwoordenVerwijderen