Dit is de oude privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Voor bruidsfotografie ga naar www.fotovierhout.nl

donderdag 30 juli 2009

Frankrijk 1: cirque du fer à cheval

Ik kan altijd maar moeilijk weer op gang komen na een vakantie...maar er ligt nog werk genoeg te wachten, dus ik moet toch echt weer aan de slag! Ik mag van mezelf elke dag beginnen met één dag van de vakantiefoto's uit te zoeken, zodat ik daar over een paar weken een mooi boek van kan maken. Dit zijn wat foto's van ons eerste uitstapje; naar de "cirque du fer a cheval" iets voorbij het plaatjes sixt fer à cheval. Dit is een mooi dal waar we een korte rondwandeling gemaakt hebben, het was erg heet die dag, dus we hadden geen puf voor een lange wandeling.

Volgende keer neem ik jullie mee met de tramway du mont blanc naar nid 'd aigle.

1 opmerking: