Dit is de oude privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Voor bruidsfotografie ga naar www.fotovierhout.nl

zaterdag 26 juli 2008

ZWITSERLAND

We zijn weer terug uit het mooie Zwitserland. We hebben 2 mooie weken gehad, met goed weer, veel zon en genoten van de bergen van Wallis. We hebben veel gewandeld, natuurlijk de bekende toeristische dingen gedaan, zoals de Matterhorn en de Aletschgletsjer, maar ook gewandeld in het mooie Turtmanntal en Binntal bijvoorbeeld. En nu weer stapels foto's om uit te zoeken...! Dit zijn er vast een paar, de rest hoop ik binnenkort een selectie van op mijn website te zetten.




4 opmerkingen:

  1. Welkom thuis. Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad. Wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je terug bent, want ik volg al een tijdje je blog en ik vond het jammer dat het zo stil was...

    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha je bent er weer en met prachtige foto's zie ik al wel. Die gletsjer is indrukwekkend mooi zeg en die eerste foto ervan met die alpenbloemetjes op de voorgrond is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zitten genieten van die mooie foto's van Zwitserland ,in Valais/Wallis heb ik een groot deel van mijn jeugd door gebracht. Het is mijn 2e thuis.

    BeantwoordenVerwijderen