Dit is de oude privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Voor bruidsfotografie ga naar www.fotovierhout.nl

maandag 9 maart 2009

Bergen

Vrijdag en zaterdag was ik er lekker even tussenuit, uitwaaien in Bergen aan Zee. We rekenden op grijs en nat weer, maar we hebben 2 heerlijke dagen met volop zon gehad!
Heerlijk gewandeld in de duinen en langs het strand dus! Dat blijft toch altijd mooi...
Ook even samen op de foto!
Naast wandelen natuurlijk lekker gegeten, gekletst én nog geshopt in Alkmaar... jammer dat het maar 2 dagen waren, maar leuk was het! (hè Marloes?! Doen we gauw weer een keer!)

7 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie blauwe luchten! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo er even tussenuit! Met prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het waren zeker heerlijke dagen, fijn dat ik incognito op de foto sta......
    Ik zal dat mooie verstopfotootje nog even mailen, kannie ook mooi op je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo
    Nou elke keer geniet ik hier werr van jou/u foto´s.
    Groet
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit soort foto's voelen voor mij steeds meer als 'thuis'..

    mooi!

    BeantwoordenVerwijderen